Курс Розробка ігор

Студент з нуля засвоїть ігрову розробку: Навчиться програмувати на С# та створювати ігри на Unity

Online
Для дітей від 12 років
ЗАПИСАТИСЬ НА НАВЧАННЯ
1 раз на тиждень по 1 год 30 хв
Тривалість заняття:
2,5 роки
Тривалість навчання:
Online
Формат:
Відповіді на питання та підтримка від викладачів
у груповому чаті!
Наповненість груп 一 до 8 учнів!
Домашні завдання, що викликають захопленість
та ентузіазм.
Уроки проходять 1 раз на тиждень по 1,5 години!
Комунікація між викладачами та студентами здійснюється у Google Meet!
Як проходить навчання?
Наш випускник зможе працювати
На движку Unity
Ми їй віримо. Тому робимо все, щоб ваша дитина стала одним з топових спеціалістів, на яких полюватимуть круті айті компанії.
До 2030 року дефіцит технічних талантів у світі досягне 85,2 мільйона чоловік - так говорить статистика праці США.
Прибуток від 54 000 грн/міс
Розробник ігор
Чому навчимося на курсі:
Вивчимо фізику та математику, щоб побудувати справжній світ у грі
Програмувати на С# та створювати ігри на Unity
Працювати з об'єктами в іграх: пересувати, масштабувати, обертати
Створювати ігрові мобільні додатки за допомогою С#
Працюватимемо з технологіями google firebase, play services та 3D-моделюванням.
План занять
Модуль 1 Construct Herald
12-15 занять
від 12 років
Учні опанують цікавий та зрозумілий інтерфейс конструктора, створюючи ігри способом Drag-and-drop з використанням візуального редактора та логічної системи, заснованої на принципі поведінки та реакції. Познайомляться з програмою і жанром “Платформер”. Перша гра — платформер, вид збоку. Навчаться поетапно створювати детальні рівні, працювати з анімацією та прораховувати механіку гри. Друга гра — платформер, вид зверху. Детальне вивчення побудови рівня та системи координат і поглиблене вивчення роботи змінних. Дитина навчиться створювати не тільки головного героя, а також супротивника та зброю, за допомогою якої його можна здолати.
Результат
Дві гри.2D платформер та гра видом зверху.
Модуль 2 Construct Guardian
12-15 занять
від 12 років
Настав час поєднати знання з першого і другого модуля, закріпити та поглибити іх! Тут ми навчимось використовувати фізику та поняття векторів в розробці ігор. Фізика ніколи не була такою цікавою! Створюватимемо сімейства об’єктів та меню для ігор. Познайомимося з процесом збереження та завантаження процесу гри, коли головному герою потрібно вирішувати, чи йти далі, чи ліпше перестрахуватись. Звук грає велику роль для створення повного занурення в простір і відчуття присутності. Тому ми будемо створювати звукові ефекти, які допоможуть краще зрозуміти, що відбувається навколо. Навчимося використовувати масиви для створення інвентарю в іграх.
Результат
Учень створить гру «Космічний шутер»
Модуль 3 Unity Crusader
12-15 занять
від 12 років
У модулі 3 діти познайомляться з можливостями Unity, за допомогою плагіну візуального скриптингу Bolt. Створюючи ігри, ознайомляться з правилами взаємодії об’єктів, фізикою в розробці ігор. Далі ми вивчимо поняття «клас»‎, «інстанціювання»‎ та розробимо справжній штучний інтелект для керування об’єктами. Після завершення модулю учень буде спроможній самостійно створювати прості 2D ігри в професійному движку Unity за допомогою візуального програмування.
Результат
Дві 2D-гри: Платформер з видом зверху та Space Shooter.
Модуль 4 Unity Archor
12-15 занять
від 12 років
У модулі 4 учні познайомляться з більш складними та абстрактними поняттями Unity та Bolt і пройдуть незабутній шлях від блокового програмування до написання коду вручну на мові програмування C#. На курсі діти познайомляться з ізометричною графікою в комп’ютерних іграх, тайлмапах та безшовних текстурах. Зокрема, ми поглибимо знання створення та використання анімації, масивів, звукових та графічних ефектів. Після модуля 4 учень може з легкістю створити 2D гру за допомогою Unity та Bolt та буде готовий до вивчення С# на курсі Unity 2D.
Результат
учень створить гру Stickman Hook.
Модуль 5 Unity 2D Legend
12-15 занять
від 12 років
Основною метою цього модуля є вивчення синтаксису мови програмування C#. Учні дізнаються основні конструкції мови : умови, цикли, методи, типи даних і роботу зі змінними. За 3-й модуль дитина зробить 3 повноцінні гри-клони: Geometry Dash, Doodle Jump і Race2D. Завдяки тому, що діти вже знайомі з движком і з більшістю методів через візуальну мову програмування Bolt, вони зможуть набагато швидше вивчити синтаксис мови C#.
Результат
2D ігри: Geometry Dash та Doodle Jump
Модуль 6 Unity 2D Adept
12-15 занять
від 12 років
Продовжуємо вивчати мову програмування C# і нові інструменти й компоненти у движку. Цей модуль присвячений розробці гри в ізометрії (2.5 D). Учні працюватимуть з великою кількістю анімацій в одному проєкті, вивчать просунуті методи роботи з TileMap, дізнаються як відбувається створення шарів камерою і як поміняти порядок створення, попрацюють з освітленням у 2D іграх, а також навчаться підключати та працювати із зовнішніми пакетами, які значно спрощують розробку ігор. Один з пакетів, що вивчаються - 2D PathFinding, який ми використовуватимемо для реалізації ШІ супротивників
Результат
2D ігри: Hill Climb Racing та Isometric Game
Модуль 7 Unity 3D Guru
12-15 занять
від 12 років
Цей модуль орієнтований на початок роботи у 3D просторі движка Unity. Учні вивчать способи пересування об'єктів в тривимірному просторі та способи взаємодії користувача з об'єктами. Також багато працюватимемо з анімаціями, які використовують можливості Root Motion. Окремо вивчимо особливості освітлення у 3D, познайомимося в поняттями запікання світла і карт для навігації супротивників. За цей модуль учень створить гру від третьої особи, яку можна буде завантажити на Android. Також, окремо зупинимося на понятті шейдеров і створимо декілька власних шейдерів.
Результат
Створять 3D моделі для майбутніх ігор та гру від 3-ї особи
Модуль 8 Unity 3D PRO
12-15 занять
від 12 років
У цьому модулі вивчимо поняття процедурної генерації карт з блоків. Таким чином, учні зможуть робити ігри, в яких при кожному запуску будуватиметься новий рівень. Оскільки гра міститиме в собі дуже велику кількість блоків, торкнуться способи оптимізації ігрових ресурсів. За модуль учень створить клон гри Minecraft, в якій можна буде руйнувати та будувати блоки, буде розроблений інвентар блоків і зброї для різних завдань, прописані поведінка супротивників і можливість битви з ними. Навчимося робити реалістичну складну зброю в Unity на прикладі лука і стріл
Результат
Створять гру від 1-ї особи
записатись 
на відкритий урок
Відгуки учнів та батьків
Залишились запитання?
Заповніть форму праворуч, наші менеджери з радістю проконсультують Вас та дадуть відповіді на усі запитання!