Комунікація між викладачами та студентами здійснюється у
Google Meet!
Уроки проходять 1 раз на тиждень по 1,5 години!
Домашні завдання, що викликають захопленість
та ентузіазм.
Наповненість груп 一 до 8 учнів!
Відповіді на питання та підтримка від викладачів у груповому чаті!
До 2030 року дефіцит технічних талантів у світі досягне 85,2 мільйона чоловік - так говорить статистика праці США.
Ми їй віримо. Тому робимо все, щоб ваша дитина стала одним з топових спеціалістів, на яких полюватимуть круті айті компанії.
Розробник ігор
Прибуток від 54 000 грн/міс
Наш випускник зможе працювати
На движку Unity
Чому навчимося на курсі:
Працюватимемо з технологіями google firebase, play services та 3D-моделюванням.
Створювати ігрові мобільні додатки за допомогою С#
Працювати з об'єктами в іграх: пересувати, масштабувати, обертати
Програмувати на С# та створювати ігри на Unity
Вивчимо фізику та математику, щоб побудувати справжній світ у грі
План занять
Модуль 1 Construct Herald
12-15 занять
від 12 років
Учні опанують цікавий та зрозумілий інтерфейс конструктора, створюючи ігри способом Drag-and-drop з використанням візуального редактора та логічної системи, заснованої на принципі поведінки та реакції.
Познайомляться з програмою і жанром “Платформер”. Перша гра — платформер, вид збоку. Навчаться поетапно створювати детальні рівні, працювати з анімацією та прораховувати механіку гри.
Друга гра — платформер, вид зверху. Детальне вивчення побудови рівня та системи координат і поглиблене вивчення роботи змінних.
Дитина навчиться створювати не тільки головного героя, а також супротивника та зброю, за допомогою якої його можна здолати.
Результат
Дві гри.2D платформер та гра видом зверху.
Модуль 2 Construct Guardian
12-15 занять
від 12 років
Настав час поєднати знання з першого і другого модуля, закріпити та поглибити іх!
Тут ми навчимось використовувати фізику та поняття векторів в розробці ігор. Фізика ніколи не була такою цікавою!
Створюватимемо сімейства об’єктів та меню для ігор. Познайомимося з процесом збереження та завантаження процесу гри, коли головному герою потрібно вирішувати, чи йти далі, чи ліпше перестрахуватись.
Звук грає велику роль для створення повного занурення в простір і відчуття присутності.
Тому ми будемо створювати звукові ефекти, які допоможуть краще зрозуміти, що відбувається навколо. Навчимося використовувати масиви для створення інвентарю в іграх.
Результат
Учень створить гру «Космічний шутер»
Модуль 3 Unity Crusader
12-15 занять
від 12 років
У модулі 3 діти познайомляться з можливостями Unity, за допомогою плагіну візуального скриптингу Bolt.
Створюючи ігри, ознайомляться з правилами взаємодії об’єктів, фізикою в розробці ігор.
Далі ми вивчимо поняття «клас», «інстанціювання» та розробимо справжній штучний інтелект для керування об’єктами.
Після завершення модулю учень буде спроможній самостійно створювати прості 2D ігри в професійному движку Unity за допомогою візуального програмування.
Результат
Дві 2D-гри: Платформер з видом зверху та Space Shooter.
Модуль 4 Unity Archor
12-15 занять
від 12 років
У модулі 4 учні познайомляться з більш складними та абстрактними поняттями Unity та Bolt і пройдуть незабутній шлях від блокового програмування до написання коду вручну на мові програмування C#.
На курсі діти познайомляться з ізометричною графікою в комп’ютерних іграх, тайлмапах та безшовних текстурах.
Зокрема, ми поглибимо знання створення та використання анімації, масивів, звукових та графічних ефектів.
Після модуля 4 учень може з легкістю створити 2D гру за допомогою Unity та Bolt та буде готовий до вивчення С# на курсі Unity 2D.
Результат
учень створить гру Stickman Hook.
Модуль 5 Unity 2D Legend
12-15 занять
від 12 років
Основною метою цього модуля є вивчення синтаксису мови програмування C#.
Учні дізнаються основні конструкції мови : умови, цикли, методи, типи даних і роботу зі змінними.
За 3-й модуль дитина зробить 3 повноцінні гри-клони: Geometry Dash, Doodle Jump і Race2D.
Завдяки тому, що діти вже знайомі з движком і з більшістю методів через візуальну мову програмування Bolt, вони зможуть набагато швидше вивчити синтаксис мови C#.
Результат
2D ігри: Geometry Dash та Doodle Jump
Модуль 6 Unity 2D Adept
12-15 занять
від 12 років
Продовжуємо вивчати мову програмування C# і нові інструменти й компоненти у движку.
Цей модуль присвячений розробці гри в ізометрії (2.5 D).
Учні працюватимуть з великою кількістю анімацій в одному проєкті, вивчать просунуті методи роботи з TileMap, дізнаються як відбувається створення шарів камерою і як поміняти порядок створення, попрацюють з освітленням у 2D іграх, а також навчаться підключати та працювати із зовнішніми пакетами, які значно спрощують розробку ігор. Один з пакетів, що вивчаються - 2D PathFinding, який ми використовуватимемо для реалізації ШІ супротивників
Результат
2D ігри: Hill Climb Racing та Isometric Game
Модуль 7 Unity 3D Guru
12-15 занять
від 12 років
Цей модуль орієнтований на початок роботи у 3D просторі движка Unity.
Учні вивчать способи пересування об'єктів в тривимірному просторі та способи взаємодії користувача з об'єктами.
Також багато працюватимемо з анімаціями, які використовують можливості Root Motion.
Окремо вивчимо особливості освітлення у 3D, познайомимося в поняттями запікання світла і карт для навігації супротивників.
За цей модуль учень створить гру від третьої особи, яку можна буде завантажити на Android.
Також, окремо зупинимося на понятті шейдеров і створимо декілька власних шейдерів.
Результат
Створять 3D моделі для майбутніх ігор та гру від 3-ї особи
Модуль 8 Unity 3D PRO
12-15 занять
від 12 років
У цьому модулі вивчимо поняття процедурної генерації карт з блоків.
Таким чином, учні зможуть робити ігри, в яких при кожному запуску будуватиметься новий рівень.
Оскільки гра міститиме в собі дуже велику кількість блоків, торкнуться способи оптимізації ігрових ресурсів.
За модуль учень створить клон гри Minecraft, в якій можна буде руйнувати та будувати блоки, буде розроблений інвентар блоків і зброї для різних завдань, прописані поведінка супротивників і можливість битви з ними.
Навчимося робити реалістичну складну зброю в Unity на прикладі лука і стріл