Захід Мейкер Тайм

У школі Robocode якісна проектна форма навчання. Чому ми в цьому впевнені? Наші учні регулярно застосовують знання на практиці і створюють проекти
ДЕТАЛЬНІШЕ
Тривалість - 5 тижнів
ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ
Навіщо потрібен Maker Time?
Maker Time — це дипломна робота, яка не схожа на дипломну роботу. Це про командну роботу та свободу дій.
Maker Time — весело
Це можливість перевірити, як учні засвоїли матеріал. Завдяки цьому викладач зможе оцінити результати навчання групи та виявити «слабкі місця»
Перевірка знань
Учні створюють проекти самостійно, вчаться ставити цілі і досягати їх
Цікаві завдання
Види завдань для кожного курсу
Maker Time - це важлива подія, яка відбувається наприкінці навчального року. Тут у нас створюється проектна робота з різними тематиками (у кожного курсу своя). Діти збираються у команди та протягом 5 занять разом виконують поставлені технічні завдання, поєднуючи це з творчою роботою. Це найкращий час, щоб проявити набуті протягом навчального року знання та показати свій креатив. Тому так важливо не пропускати Мейкер тайм. Ви ж диплом в університеті не хочете пропустити
Тривалість - 5 тижнів
Битва роботів
Мета: створити програму керування на смартфоні та провести міні-змагання.

Опис: учні діляться на команди, по 2-3 учні в кожній, та отримують готового робота QUANT. Учасники мають розібратися з тим, як запрограмувати машинку так, щоб вона їздила у чотири напрями (вперед, назад, вліво, вправо).

Спершу потрібно налаштувати Bluetooth та створити програму у середовищі ArduBlock, потім — створити зручний для використання додаток на телефоні для того, щоб керувати QUANT по Bluetooth. На останньому занятті відбудеться змагання — до роботів ззаду кріпиться невелика надувна кулька, а спереду – голка. Необхідно луснути кульку суперника, а свою зберегти цілою. Змагання проводяться у декілька етапів, після чого журі оцінюють результати команд. Переможе та, що набере найбільшу кількість очків.
Arduino Kids
2й семестр
програмований робот квант
Line Following
Мета: написати програму для робота, який має пройти по чорній лінії якомога швидше.

Опис: діти діляться на команди, по 2-3 учні в кожній, та отримують готового робота QUANT. Необхідно проаналізувати принцип роботи датчика чорної лінії та розробити алгоритм поведінки робота для того, щоб він слідував за нею. На останньому занятті команди проводять тестові заїзди, а викладач фіксує результат. Що швидше робот пройде дистанцію та не злетить із траси, то краще.
Arduino Kids Pro / Arduino Junior
2й семестр
Maze Solving
Мета: створити програму для готового робота QUANT, який має пройти лабіринт якомога швидше.

Опис: діти діляться на команди, по 2-3 учні в кожній, та отримують готового робота QUANT. Необхідно розібратися із тим, як працюють датчики відстані та створити алгоритм проходження лабіринту. На останньому занятті команди мають знати вже три спроби проходження лабіринту. Ціль - досягти найбільш швидкого за часом проходження лабіринту.
Pro Embedded
2й семестр
Sumo
Мета: створити програму для робота, який зможе виштовхнути роботів суперників з рингу.

Опис: діти діляться на команди, по 2-3 учні в кожній, та отримують готового робота SUMO. Командам необхідно обрати стратегію та створити алгоритм для боротьби на рингу — потрібно, щоб робот не покинув поле змагання, зміг ухилитися від нападу суперника та наніс контрудар. Останнє заняття — змагання, створене за олімпійською системою. Ціль - розробити найдосконаліший алгоритм, який дає більшу кількість перемог у боях.
Senior Embedded
2й семестр
Безпілотне керування
Мета: створити програмне забезпечення та орієнтації по камері для руху робота-машинки QUANT.

Опис: Діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота QUANT та "розумну" камеру. Командам необхідно створити програму для знаходження об'єктів, дорожніх знаків, тощо, та їх ідентифікації за допомогою технології Computer Vision. Камера закріплюється на верхній частині робота та допомагає прокладати шлях в просторі. На останньому занятті діти тестують зроблені програми на штучно створеному шляху Ціль - впоратись із проходженням шляху за найкоротший час.
Expert Embedded
2й семестр
Власна гра
Мета: згідно з певними вимогами створити власну гру та презентувати її.

Опис: Гру можуть розробляти учні кожного курсу напрямку Геймдев в кінці другого семестру. Команди складаються із 1-2 учнів. Ціль - виконати проект згідно з ТЗ і дійти до найвищого рівня складності. На останньому занятті команди мають презентувати гру та продемонструвати її роботу.
Game Dev
для кожного курсу
Власний сайт
Мета: Створити власний сайт згідно із завданням.

Опис: Сайт можна розробляти після завершення будь-якого курсу напрямку Вебдев в кінці другого семестру. Команди складаються із 1-2 учнів. Команди отримують завдання, яке необхідно виконати - створений і розміщений на хостингу сайт. На останньому занятті команди мають презентувати та продемонструвати його роботу.
Web Dev
для кожного курсу
Власний додаток
Мета: Створити власний додаток, який шукає та відображає інформацію про Супергероїв.

Опис: учні діляться на команди, по 1-2 учні в кожній, та отримують технічне завдання, яке їм необхідно виконати - створити справний додаток, використовуючи мову програмування Python, вбудований модуль Tkinter, будь-які інші вбудовані чи зовнішні модулі та API.

Вимоги до проєкту розділені на 3 рівні складності. Кожен наступний рівень містить у собі складність з попереднього рівня. Це дозволить дітям створити проект відповідно до вимог орієнтуючись саме на свій рівень знань.
Python Beginner
2й семестр
Що в результаті отримають учні?
Закріплення знань на практиці
Досвід у створенні проектів