Maker Time – дипломний проєкт

ДЕТАЛЬНІШЕ
Тривалість - 5 тижнів
У школі Robocode якісна проєктна форма навчання
Чому ми в цьому впевнені?
Наші учні регулярно застосовують знання на практиці і створюють проєкти

Навіщо потрібен Maker Time?

Перевірка знань
Це можливість перевірити, як учні засвоїли матеріал. Завдяки цьому викладач зможе оцінити результати навчання групи та виявити «слабкі місця»
Maker Time — весело
Maker Time – це робота в команді з друзями та презентація результату на фінальному занятті
Цікаві завдання
Учні виконують практичні завдання самостійно під наглядом вчителя

Види завдань для кожного курсу

Maker Time – це важлива подія, яка відбувається наприкінці навчального року:
5 занять
Команди по 2-3 учні
Це найкращий час, щоб проявити набуті протягом навчального року знання та показати свій креатив. Тому так важливо не пропускати Мейкер Тайм. Ви ж диплом в університеті не хочете пропустити
Технічні завдання в поєднанні з творчою роботою
Проєктна робота за різними тематиками (у кожного курсу своя)
Фінальне заняття: битва роботів. Машинки будуть модернізовані прикріпленими до них кульками та голками. Умова для перемоги – луснути кульку суперника, а свою зберегти цілою. Буде точно фаново!
Мета: створити програму для керування машинкою QUANT на смартфоні та провести міні-змагання
Опис: діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота QUANT. Кожна команда створить програму, яка дозволить рухатись машинці вперед, назад, вліво та вправо. А для зручного керування Квантом діти розроблять Android-додаток. Саме робота над функціоналом програми та додатку дозволить команді мати переваги на змаганнях з суперниками
Битва роботів
Arduino Kids
Фінальне заняття: команди проводять тестові заїзди, а викладач фіксує результат. Чим швидше робот пройде дистанцію та не злетить із траси, тим краще
Мета: написати програму для робота QUANT, який має пройти по чорній лінії якомога швидше
Опис: діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота QUANT. Необхідно проаналізувати принцип роботи датчиків, що розрізняють чорну лінію та розробити алгоритм поведінки робота для того, щоб він слідував за нею. Для цього діти напишуть програму мовою C++, а потім будуть працювати над її покращенням, щоб отримати найкращий результат
Line Following
Arduino Junior
Arduino KidsPro
Фінальне заняття: команди проводять тестові заїзди, а викладач фіксує результат. Необхідно досягти найбільш швидкого за часом проходження лабіринту
Мета: створити програму для робота QUANT, який має пройти лабіринт якомога швидше
Опис: діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота QUANT. Необхідно створити алгоритм, який дозволяє машинці переміщуватись по лабіринту за допомогою датчиків відстані. Для цього діти напишуть програму мовою C++, а потім будуть працювати над її покращенням та вирішенням недоліків алгоритму, щоб отримати найкращий результат
Maze Solving
Pro Embedded
Фінальне заняття: змагання за олімпійською системою. Необхідно розробити найдосконаліший алгоритм, який дає найбільшу кількість перемог у боях
Мета: створити програму для робота SUMO, який зможе виштовхнути роботів суперників з рингу
Опис: діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота SUMO. Командам необхідно реалізувати оптимальний алгоритм для боротьби на рингу, щоб робот не покинув поле змагання, зміг ухилитися від нападу суперника та наніс контрудар. Для цього кожна команда напише програму мовою С++, а також використає датчики лінії для переміщення по рингу та датчики відстані для виштовхування супротивників з поля бою
Sumo
Senior Embedded
Фінальне заняття: діти протестують розроблені програми на штучно створеному шляху. Необхідно впоратись із проходженням шляху за найкоротший час
Мета: створити програму для автоматичного керування роботом QUANT, що буде орієнтуватись в просторі та розрізняти об’єкти за допомогою розумної камери
Опис: діти діляться на команди по 2-3 учні в кожній та отримують готового робота QUANT та "розумну" камеру. Командам необхідно створити програму для знаходження об'єктів, дорожніх знаків, тощо, та їх ідентифікації за допомогою технології комп’ютерного зору. Камера закріплюється на верхній частині робота та допомагає прокладати шлях в просторі
Безпілотне керування
Expert Embedded
Фінальне заняття: команди мають презентувати гру та продемонструвати її роботу
Мета: створити власну гру згідно з технічним завданням, дійти до найвищого рівня складності реалізації та презентувати її
Опис: гру розробляють учні кожного курсу з напрямку розробки ігор в кінці другого семестру. Команди складаються із 1-2 учнів. Вимоги до проєкту розділені на 3 рівні складності. Кожен наступний рівень містить у собі складність попереднього рівня. Це дозволить дітям створити проєкт відповідно до вимог орієнтуючись саме на свій рівень знань
Власна гра
Для кожного курсу
Game Dev
Фінальне заняття: команди мають презентувати сайт та продемонструвати його роботу
Мета: створити власний сайт згідно з технічним завданням, розмістити на хостингу та презентувати його
Опис: сайт розробляють учні кожного курсу з напрямку веб-програмування в кінці другого семестру. Команди складаються із 1-2 учнів.
Вимоги до проєкту розділені на 3 рівні складності. Кожен наступний рівень містить у собі складність попереднього рівня. Це дозволить дітям створити проєкт відповідно до вимог орієнтуючись саме на свій рівень знань
Власний сайт
Для кожного курсу
Web Dev
Фінальне заняття: команди мають презентувати додаток та продемонструвати його роботу
Мета: створити власний додаток згідно з технічним завданням, який шукає та відображає інформацію про Супергероїв
Опис: діти діляться на команди по 1-2 учні в кожній та отримують технічне завдання, яке їм необхідно виконати – створити справний додаток, використовуючи мову програмування Python, вбудовані чи зовнішні модулі та API.
Вимоги до проєкту розділені на 3 рівні складності. Кожен наступний рівень містить у собі складність з попереднього рівня. Це дозволить дітям створити проєкт відповідно до вимог орієнтуючись саме на свій рівень знань
Власний додаток
Python Beginner

Що в результаті отримають учні?

Закріплення знань на практиці
Досвід у створенні проєктів
Командна робота з друзями
Презентація проєктів на фінальному занятті