Construct 3.0. Перегони
Для тих, хто закінчив Construct 3.0.
Перегони, штучний інтелект, захоплююча гра... А що, якщо її власноруч створить ваша дитина?)
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень
Повне занурення і ознайомлення з розширеними можливостями Construct, новими типами поведінки та їх параметрами. На даному інтенсиві учні створять гонки на двох гравців + ШІ суперників.
Тут їх чекають новинки - поведінка car, для створення картів з різними параметрами.
Модуль 1. Збірка гоночного треку та створення карту
Налаштування треку для підрахунку пройденої дистанції. Додавання спрайту картів та їх налаштувуння
Модуль 2. Робота з ШІ (Штучний інтелект) Частина 1
Знайомство з поведінкою та властивостями машинки
Додавання камери і програмування її роботи для одного гравця
Модуль3. Робота з ШІ (Штучний інтелект) Частина 2
Знайомство з поведінкою pathfinding (параметр для пошуку шляху)
Модуль 4. Предмети та умови виграшу
Вивчення його властивостей
Налаштування роботи ШІ, вибір кількості гравців і вибір картів
В результаті учні створять власний проект в жанрі "Перегони", розрахований на двох гравців з можливістю додавання супротивників з ШІ.
Програмування камери для роботи з двома гравцями
Для створення ШІ познайомляться з можливістю пошуку шляху (pathfinding) по треку.
Налаштування умови перемоги. Додаємо в гру бонуси і зброю, програмуємо їх роботу
Розставляння по треку pickup об'єктів і налаштування активації піднятого об'єкта
(доступно у кількох школах)