Construct 3.0. Перегони
Для тих, хто закінчив Construct 3.0.
Перегони, штучний інтелект, захоплююча гра... А що, якщо її власноруч створить ваша дитина?)
Повне занурення і ознайомлення з розширеними можливостями Construct, новими типами поведінки та їх параметрами. На даному інтенсиві учні створять гонки на двох гравців + ШІ суперників.
Тут їх чекають новинки - поведінка car, для створення картів з різними параметрами.
Модуль 1. Збірка гоночного треку
Створення та налагодження нового проекту
Додавання безшовних текстур і побудова треку
Налаштування треку для підрахунку пройденої дистанції
Модуль 2. Створення карти
Додавання спрайту картів, їх налаштування
Знайомство з поведінкою car, їх властивостями
Додавання камери і програмування її роботи для одного гравця
Тестування кожного карту, підбір різних параметрів для кожного
Модуль 3. Робота з ШІ (Штучний інтелект)
Ознайомлення з поведінкою і властивостями pathfinding
Налаштування роботи ШІ, вибір кількості гравців і вибір картів
Програмування камери для роботи з двома гравцями
Модуль 4. Предмети та умови виграшу
Налаштування умов перемоги
Додавання в гру бонусів і зброї, програмування їх роботи
Розстановка pickup об'єктів на треку і налаштування активації піднятого об'єкта
В результаті учні створять власний проект в жанрі "Перегони", розрахований на двох гравців з можливістю додавання супротивників з ШІ.
Для створення ШІ познайомляться з можливістю пошуку шляху (pathfinding) по треку.
(доступно у кількох школах)
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень