Figma Start
Розберемо як швидко і легко створювати різні теми для гри. Власноруч створимо безліч спрайтів. Грати цікаво, та все ж таки створювати цікавіше :)
Модуль 2. Теми власної гри. Компонент
Встановлення програми Figma, знайомство з інтерфейсом
Модуль 3. Grid. Будуємо рівень власної гри
Створення основних компонентів, першого дизайну
Розбираємо поняття “компонент”
Модуль 4. Анімація спрайтів
За допомогою Figma учні створять повноцінний шаблон для створення дизайну карти 2D гри
Створення спрайтів: квіти, дерева, каміння, дорожні вказівники
Створення анімації в програмі Figma
На даному курсі учні створять інтерактивний шаблон для генерації дизайну карти власної гри за допомогою Figma.
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень
(доступно у кількох школах)
Створення заготовки карти з різними видами поверхні: земля, вода, лава, дорога, трава
Інструмент Create multiple components
Заповнення спрайтами карти гри