Figma Start
Розберемо як швидко і легко створювати різні теми для гри. Власноруч створимо безліч спрайтів. Грати цікаво, та все ж таки створювати цікавіше :)
Встановлення програми Figma, знайомство з інтерфейсом
Створення основних компонентів, першого дизайну
Модуль 2. Теми власної гри. Компонент
Розбираємо поняття “компонент”
Модуль 3. Grid. Будуємо рівень власної гри
Створення спрайтів: квіти, дерева, каміння, дорожні вказівники
Модуль 4. Анімація спрайтів
Створення анімації в програмі Figma
За допомогою Figma учні створять повноцінний шаблон для створення дизайну карти 2D гри
На даному курсі учні створять інтерактивний шаблон для генерації дизайну карти власної гри за допомогою Figma.
Створення заготовки карти з різними видами поверхні: земля, вода, лава, дорога, трава
Інструмент Create multiple components
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень
(доступно у кількох школах)
Заповнення спрайтами карти гри