Unity Beginner. Тайм кіллер
Для тих, хто закінчив Unity Beginner
Даний проект допоможе систематизувати знання по створенню і взаємодії об'єктів між собою, роботу зі змінними і фізикою, умовами і портуванням гри під Android
Модуль 1. Створення персонажа і керування ним
Створення та налаштування проекту
Додавання у гру персонажа та створення базової сцени для тестувань
Створення основної механіки - змінної гравітації при натисканні на екран смартфону
Модуль 2. Генерація безкінечного рівня
Знайомство з основами генерації безкінечних рівнів
Створення оптимізованого рівня з випадковими перепонами на шляху гравця
Модуль 3. Створення геймплея гри
Створення умов програшу гравця
Реалізація набору та відображення балів
Модуль 4. Створення меню. Музика та звуки. Білд гри під Android
Додавання у гру музичний та звуковий супровід для більшої динаміки
Реалізація збереження кращого результату між ігровими сесіями
Всього за 4 заняття учні власноруч створять 2Д гру (на Android) Edge Jumper в жанрі "infinite runner", де гравцеві потрібно буде ухилятися від різних перешкод
Діти навчаться створювати цікаві ігрові механіки, поліпшать знання у двовимірній фізиці (зокрема 2Д вектори, гравітація), навчаться створювати безкінечні рівні з випадковою генерацією
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень
(доступно у кількох школах)