Unity 3D. Досконалі 3D моделі
Для тих, хто закінчив Unity 3D
На даному інтенсиві діти більш поглиблено вивчать анімацію персонажів в середовищі 3д моделювання Blender і ознайомляться з процесом додавання скелета анімації, навчаться працювати з елементами процедурної 3д анімації в Unity
Модуль 1. Риггинг моделей в Blender
Створення 3D моделі в середовищі Blender
Знайомство з процесом риггингу
Модуль 2. Знайомство з Inverse Kinematics. Part 1
Знайомство з поняттям інверсивної кінематики
Модуль 3. Робота з Inverse Kinematics. Part 2
Продовження написання скриптів
Додавання та налаштування ШІ (штучного інтелекту) нашій моделі
На основі отриманих знань дііти створять свою 3D модель, здатну пересуватися по різних місцевостях в грі і адаптують свою анімацію під ландшафт місцевості
Що таке процедурна анімація? А інверсивна кінематика?
Чим більше функцій і можливостей має гра - тим більше своїх знань і ідей діти можуть втілити під час її створення
Написання скриптів для коректної реалізації інверсивної кінематики
Проведення запікання сцени
Нехай ці слова вас не лякають) Ми в деталях розберемо ці теми, попрацюємо з тривимірними векторами, повторимо основи роботи зі штучним інтелектом. А також навчимося риггингу моделей в Blender
4 заняття, 1 раз на тиждень
4 заняття, 1 раз на тиждень
(доступно у кількох школах)