IT Start. Tinkercad & PictoBlox
Для дітей віком від 7 років
Для тих, хто закінчив IT Start
Модуль 1. Tinkercad. Axle connector
Знайомимось із принципами роботи Axle Connector у Tinkercad, вчимось правильно його налаштовувати та використовувати для створення обертових механізмів
Створимо проект в Tinkercad із використання Axle Connector та Slider Connector та налаштуємо керування ними за допомогою клавіатури. У Pictoblox створимо гру Space Shooter!
Модуль 2. Tinkercad. Slider connector
Модуль 3. PictoBlox. Space Shooter-1
Модуль 4. PictoBlox. Space Shooter-2
Знайомимось із Slider Connector у Tinkercad як засобом створення лінійних механізмів
За допомогою блокової мови програмування Pictoblox починаємо створювати гру Space Shooter (програмуємо роботу головного героя, додаємо ворожі об'єкти та систему нарахувань балів)
Завершуємо створення гри (система переходу на новий рівень гри, додавання та програмування роботи головного ворога, розробка сценарію завершення гри)
4 заняття, 1 раз на тиждень
(доступно у кількох школах)
Налаштовуємо керування конекторами за допомогою клавіатури