Python - одна з найпопулярніших мов у сфері розробки програмного забезпечення. Його популярність обумовлена декількома факторами: доступність мови, а також велика кількість модулів, які допомагають спростити виконання безлічі завдань.
Онлайн Курс Python для дітей від ROBOCODE 10 до 16 років це:
Ця мова підходить для створення програм досить різного спрямування, починаючи від управління роботизованими платформами і закінчуючи обробкою і аналізом даних. Зараз, попит на розробників на мові Python зростає. Сама по собі мова досить зрозуміла і проста для вивчення. Саме тому, Python тепер стали вивчати з самого дитинства. Це є найбільш простою і зрозумілою для читання мовою програмування, яку можна піднести дітям. Діти починають вивчати мову Python з простих програм малювання, де за допомогою алгоритму є можливість намалювати послідовно фігуру. Таким чином, візуально можна зрозуміти, як працюють алгоритми і як виконується програма, яка була написана вручну. У міру зростання складності, діти починають вивчати все більш складні конструкції в програмуванні, підходи вирішення стандартних завдань, вивчають нові модулі . Це дозволяє створювати програми, як:
На 2020й рік рейтинг найпопулярніших мов програмування виглядає так:
Як видно з наведених показників, що розробники вважають за краще використовувати в своїх проектах мови програмування Python і C# , але при цьому, зарплата розробника на Python найвища.
Програма навчання програмуванню дітей на мові python
Програма вивчення мови Python для дітей ґрунтується перш за все, на візуалізації написаної програми. Дитина пише код, а в результаті отримує послідовне виконання цього коду у вигляді гри. Для цього є модуль turtle , який дозволяє малювати черепахою послідовні дії, які дитина пише у вигляді програми. Перший навик, який отримує дитина - це написання і складання власної програми, яка по підсумку збирається в готову програму. За цей період часу діти вивчають основні правила написання коду на мові Python . Python є одна із легкодоступних мов програмування, що дає можливість її легше запам'ятовувати і розуміти, що написала дитина. Саме тому, вивченням програмування дітьми починається з вивчення мови Python.
Наступним етапом, який освоюють діти - це основні конструкції програмування:
Це дозволяє, в подальшому, створювати прості, але цікаві логічні ігри, використовуючи модуль pygame . Даний модуль є хорошою базою для створення 2D ігор різної складності. Діти зможуть створити проекти починаючи від Atari breakout до більш складних варіантів, як гра Маріо і так далі.
При створенні ігор важливо побудувати алгоритм, як саме буде працювати гра і як налаштувати послідовність виконання програми. Діти вивчають не тільки призначення циклів, змінних і умов, але і постійно практикуються їх використовувати в програмі самостійно. Дуже важливо те, щоб дитина самостійно розуміла яку конструкцію необхідно застосувати в цій ділянці коду і як вона правильно пишеться. Це дає можливість в майбутньому писати програми абсолютно будь-якої складності, розуміючи і використовуючи інструменти, які у дитини збереглися в пам'яті . Будь-яка гра - це перш за все логіка і логічне мислення, яке необхідно постійно розвивати, щоб почати створювати власні програми.
Після освоєння базових принципів програмування та опрацювання їх на різних прикладах, діти переходять до вивчення, що таке random, що таке підпрограма і як зробити програму більш універсальною і зрозумілою. Це важливий аспект у вивченні програмування, так як діти переходять на наступний етап - мислити більш глобально. Тобто, важливо розуміти, що частина програми, яку дитина створила в одній ділянці програми, можна побудувати таким чином, щоб використовувати і в інших частинах програми - зробити цю ділянку програми універсальною для декількох випадків. Це значно спрощує програму, вона займає значно менше місця в комп'ютері і працює куди швидше. Розділ програми на підпрограми і самостійне створення функцій - це те, що допоможе в майбутньому не просто зробити програму, а зробити її правильно і якісно.
Програма вивчення є досить циклічною, що дає можливість постійно застосовувати вивчений раніше матеріал, щоб не забувати про нього і постійно тримати в голові. Тому вже з отриманими навичками програмування можна рухатися далі. Перша операційна система і програми, які були написані на перших комп'ютерах мали вигляд командою рядка , куди необхідно було писати команди, а не вибирати і натискати на відповідні кнопки, як це прийнято зараз. Всі елементи, як кнопки, меню, галочки і текст є елементами візуального інтерфейсу, який є «оболонкою» вже робочої програми.
Діти також вивчають , як правильно розмістити кнопку і як створити вікно відображення програми, використовуючи для цього, найпопулярніший модуль для мови Python, як tkinter . Цей модуль є простою, але зручною надбудовою для створення свого інтерфейсу, куди можна додати кнопку, яка буде переходити на наступне вікно, відображати потрібний текст або ж виконувати будь-яку заздалегідь підготовлену дію.
У підсумку, діти зможуть отримати комплекс знань по розробці додатків, використовуючи мову програмування Python . Ознайомляться з поняттями алгоритмізації дій, навчаться правильно писати код на мові Python , а також зможуть написати власні програми. Ці знання в майбутньому можуть дуже сильно допомогти правильно складати алгоритми дій не тільки в програмі, а й при вирішенні абсолютно різних завдань.
Записуйся на курс Python для дітей, підлітків і школярів
Онлайн навчання в школі R0B0C0DE - це можливість займатися у віддаленому доступі, з будь-якої точки світу, безпечно відвідувати уроки і розвиватися, з урахуванням сучасних тенденцій. Діти отримують безліч нової та цікавої інформації, а за рахунок цікавих практичних завдань у дітей з'являється бажання робити власні програми, оскільки у них поступово виходить створювати все більш складні програми, що розширює їх знання і розуміння в сфері програмування. Отримуючи домашнє завдання, діти додатково отримують практичні навички в роботі з мовою Python поза уроками. Це значно прокачує можливості в написанні власних програм кожного учня.
Писати код не складно, адже це лише цифровий інструмент, яким може оволодіти кожен. Використовувати цей інструмент в потрібному руслі і отримати новий результат - це мета розвитку кожного розробника, яка допоможе йому стати фахівцем своєї справи і принесе успіх на світовій арені, як цього досягло вже безліч цифрових проектів у вигляді сайтів або додатків для телефонів.
→ для уроку потрібен простий пк або ноутбук.
→ тривалість уроку 1,5 години;
→ Додатки для прогнозу погоди;
→ Калькулятор або конвертер валют;
embedded engineer в ImPRO
На даний момент, школа R0B0C0DE проводить онлайн навчання з мови програмування Python. Кожен учень встановлює перед заняттям необхідне програмне забезпечення, відповідно до інструкції і далі навчається онлайн, використовуючи сервіс Google Meets. Програмне забезпечення, яке необхідно встановити не вимагає великих ресурсів комп'ютера, тому займатися можна буде з простого ПК або ж ноутбука. Дитина буде займатися в міні-групі, де буде можливість колективно вирішувати завдання, які ставитиме викладач. Батьки зможуть перебувати поруч під час уроку, щоб подивитися, як проводиться урок і як дитина засвоює матеріал. Програма побудована таким чином, щоб послідовно вивчати базові принципи програмування і можливості мови Python. На уроці, тривалість якого 1.5 години, дитина велику кількість часу практикується в написанні програми . Весь теоретичний матеріал, який розповідає викладач на уроці також видається у вигляді електронного файлу, щоб можна було протягом тижня засвоїти і повторити пройдений матеріал.