Мета: створити програму керування на смартфоні та провести міні-змагання.
Опис: учні діляться на команди, по 2-3 учні в кожній, та отримують готового робота QUANT. Учасники мають розібратися з тим, як запрограмувати машинку так, щоб вона їздила у чотири напрями (вперед, назад, вліво, вправо).
Спершу потрібно налаштувати Bluetooth та створити програму у середовищі ArduBlock, потім — створити зручний для використання додаток на телефоні для того, щоб керувати QUANT по Bluetooth. На останньому занятті відбудеться змагання — до роботів ззаду кріпиться невелика надувна кулька, а спереду – голка. Необхідно луснути кульку суперника, а свою зберегти цілою. Змагання проводяться у декілька етапів, після чого журі оцінюють результати команд. Переможе та, що набере найбільшу кількість очків.