Діти проводять багато часу за комп’ютером, і це чудова можливість, щоб дитина навчилася не тільки користуватися інтернетом, програмами або іграми, але також навчилася створювати власні. Саме в цей час у дітей є багато ідей, часу та можливостей, щоб втілити щось своє
Напрямки, які можна вибрати дитині у сфері ІТ, досить багато, тому можна пробувати різні технології, щоб знайти найбільш цікаву для себе сферу діяльності
Вибираючи ІТ, є можливість обрати такі напрямки:
Повноцінні курси з розробки ПЗ для дітей найчастіше розраховані на 5−6 років навчання. Таким чином, якщо є мета, щоб дитина навчилася програмувати вже до 16 років, то оптимально розпочинати навчання з 10−11 років. Саме цей вік добре підходить для засвоєння нового матеріалу та розвитку логічного мислення, що допоможе у створенні власних програм
На різних курсах або у школі програмування діти починають вивчати все з азів, які знадобляться у майбутньому для повного розуміння того, як правильно писати програми та як логічно дійти до того чи іншого рішення. Методики навчання програмуванню, які розроблені для роботи з дітьми, включають розуміння, навіщо це вчити, за допомогою прикладних прикладів і завдань, а також як створити власну програму за допомогою блочного виду програмування. Саме робота з блоками дає візуальне сприйняття того, як виглядає програма, як її створити та де взяти ці команди. За допомогою блоків діти створюють повноцінні програми, які можна використовувати у житті. Прикладом цього є блокове програмування на курсах робототехніки, де діти вже на першому році навчання можуть створити власний сейф — замок або простий вимірювач відстані, який виводить інформацію на дисплей
Заключним етапом є розуміння речей та бажання розвиватися, створювати щось своє, проводити час вдома з додатковими матеріалами, щоб зробити власний проект. Тут викладачі на уроках стають не лише джерелом інформації, а й менторами для учнів, які роблять щось своє та дізнаються більше, ніж це може дати програма. Це фінальна стадія формування учня з нульовими знаннями, який може написати щось своє та проконсультувати вже іншу людину. Далі залишається все більше цікавитись суміжними темами, робити невеликі домашні проекти для практики та вивчати більше, розуміти та розбиратися у вже відомих темах ще простіше, адже програмісти ніколи не стоять на місці та постійно вивчають щось нове, щоб завжди залишатися на плаву.
Другим етапом вважається переосмислення першого етапу. Це той момент, коли діти, вивчаючи схожі теми під новим ракурсом, кажуть: «Отож, от тому ми це вчили» або «Я тепер знаю, для чого це потрібно». На цьому етапі багато хто починає усвідомлювати, що вони робили протягом перших кількох років і як це можна використовувати для досягнення своїх цілей. Це також етап експериментів та бажання дізнатися щось більше.
Все навчання можна розбити на кілька етапів, де перші два роки діти вивчатимуть основи. Адже необхідно розібратися, що таке взагалі алгоритм, як вони будуються, як навчитися писати свій код та вивчення базової термінології.
Дитині для реалізації своїх ідей не вистачає лише знань, які можна отримати, щоб в такому віці написати власну гру чи корисну програму.
Сфера розробки програмного забезпечення
Налаштування серверів та мережного з'єднання